Умови проведення пісенного конкурсу «ANGEL VOICE»

Пісенний конкурс «ANGEL VOICE» проходитиме 28-29 серпня 2021 року в нічному клубі INTENSE (ex. «Indigo») за адресою вулиця Кудряшова, 3, Київ, 03035
Категорії учасників конкурсу: професіонали та аматори.
Розподіл по віковим групам учасників пісенного конкурсу «ANGEL VOICE»:
І – конкурсанти віком від 6 до 11 років включно.

ІІ – конкурсанти віком від 12 до 15 років включно.

ІІІ – конкурсанти віком від 16 до 21 року включно.

ІV – конкурсанти віком від 22 і більше.
*категорії учасників можуть змінюватися Оргкомітетом конкурсу в залежності від кількості поданих заяв.

До участі у пісенному конкурсі «ANGEL VOICE» запрошуються аматори та професійні виконавці, дуети, групи та ансамблі, що працюють у будь-якому жанрі пісні. Вік учасників від 6 років. Для виконання можна обирати пісні відомих виконавців й авторські композиції.

Для участі у конкурсі, до виступу виконавці мають підготувати одну пісню, що виконується під фонограму (запис у форматі МР3, що обов’язково надсилається Оргкомітету під час заповнення заявки на конкурс) або «acappella» не більше 2 хвилин 30 секунд.

Оригінал фонограми необхідно обов’язково мати із собою на флеш-накопичувачі.

Виконується лише 1 пісня в кожному турі.
Пісенний конкурс «ANGEL VOICE» проводиться у 2 ТУРИ:
І тур – відбірковий, проводиться 28 серпня 2021 року шляхом перегляду виступів учасників та їх оцінювання. За результатами відбіркового туру 50 учасників, які наберуть найбільшу кількість балів проходять до наступного туру. До участі у ІІ турі допускаються учасники, які пройшли відбірковий тур та отримали запрошення від журі.

ІІ тур – заключний, проводиться 29 серпня 2021 року та передбачає виступ на сценічному майданчику фіналістів, підведення підсумків та нагородження. Окрім цього, відбудеться святковий концерт зірок української естради (кількість місць обмежено).
СЕРЕД УЧАСНИКІВ всіх категорій ІІ ТУРУ ЧЛЕНАМИ ЖУРІ ШЛЯХОМ ГОЛОСУВАННЯ БУДЕ визначено 4-х СУПЕР-ФІНАЛІСТІВ та відповідно до рейтингу набраних балів за голосуванням журі розподілено відповідні нагороди:
Гран-прі - 20 000 гривень та спеціальний подарунок — безкоштовний запис пісні у професійній студії звукозапису «Зимовий сад Studio»

1 місце — грошова винагорода 15 000 гривень;

2 місце — грошова винагорода 10 000 гривень;

3 місце — грошова винагорода 5000 гривень.

Інші учасники ІІ туру отримають пам’ятні дипломи учасника.

За ініціативою журі можуть додатково встановлюватися заохочувальні премії, призи, інші відзнаки.

Фінансове забезпечення та витрати на організацію пісенного конкурсу «ANGEL VOICE» здійснюються за рахунок благодійних, спонсорських та інших внесків, асигнувань з інших джерел, не заборонених чинним законодавством.
ВИЗНАЧЕННЯ УЧАСНИКІВ ІІ ТУРУ ТА ПЕРЕМОЖЦІВ пісенного конкурсу «ANGEL VOICE» здійснюється за наступними критеріями:
1. музикальність, художнє трактування музичного твору (власна інтерпретація твору);

2. техніка виконання (відсутність фальші в голосі, чисте виконання всього твору, правильна розстановка акцентів звуку в творі), відповідність віку учасника та його вокальним даним;

3. творча фантазія (відповідність стилю, самобутність, художня цінність, етнографічна точність, оригінальність, розкриття теми, образність, якість музичного матеріалу);

4. артистизм, емоційність (яскравість виконання, художнє враження і виразність), зовнішній вигляд;

5. сценічний образ (відповідність сценічного образу композиції в цілому).
ФІНАНСОВІ УМОВИ
Oбов’язковою умовою участі пісенному конкурсі «ANGEL VOICE» є вступний внесок під час подачі заявки, у розмірі:

1350 грн. за учасника

800 грн. за учасника (дует/тріо)

650 грн. за учасника (квартет і більше учасників)

Всі витрати, пов’язані з участю в конкурсі, здійснюються за власний рахунок учасників.

Кошти, оплачені за участь у конкурсі під час подачі заявки, у разі неявки учасника, не повертаються.
ПОКУПКА КВИТКІВ
Оплатити вступний внесок за участь у конкурсі можна через платіжний сервіс «Fondy» за реквізитами:

Р/р UA903005280000026004000011655
Акціонерне товариство «ОТП Банк»
МФО 300528
Інд.код 3273402420
ФОП Двойненко Маргарита Анатоліївна
ОГОЛОШЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
Оголошення результатів відбіркового туру відбувається пісенного конкурсу «ANGEL VOICE» відбувається 28.08.2021 після виступу всіх учасників та шляхом розміщення у соціальн з мережах списків осіб, які проходять у II тур.

Оголошення результатів ІІ туру, підведення підсумків журі та нагородження учасників відбувається 29.08.2021.
Звертаємо увагу:
1. З метою популяризації пісенного конкурсу «ANGEL VOICE» Оргкомітет має право використовувати матеріали за результатами проведення конкурсу в рекламній кампанії, концертних програмах та в публікаціях ЗМІ;

2. Звертаємо увагу, що проведення пісенного конкурсу «ANGEL VOICE» проводиться з дотриманням вимог епідемічної безпеки з метою недопущення захворювання на COVID-19 в Україні;

3. На території проведення заходу є можливість замовити страви та напої з основного меню ресторану INTENSE (ex. «Indigo»).
ОРГКОМІТЕТ КОНКУРСУ ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО:
а) деяких змін в умовах проведення конкурсу в залежності від поданих заявок, та стану епідемічної ситуації в Україні;

б) призупинити прийом заявок до завершення оголошеного терміну, при перевищенні ліміту учасників, визначеного Оргкомітетом;

в) знімати з конкурсу учасників, що порушують графік та правила проведення конкурсних заходів та тих, що конфліктують з організаторами та членами журі пісенного конкурсу «ANGEL VOICE»;

г) під час проведення конкурсу організатори мають право на відео, аудіо запис та фотозйомку. Всі фото, відео і аудіо матеріали, отримані під час проведення пісенного конкурсу «ANGEL VOICE», стають власністю його організаторів та можуть бути використані по рішенню без узгодження та виплати гонорарів.

Політика
повернення коштів

Звертаємо увагу, що Організаційний комітет конкурсу не здійснює повернення коштів сплачених за участь у конкурсі (далі - вступних внесків)!
Оплату за участь у конкурсі ви робите самостійно за власним бажанням.
Підтвердження оплати здійснене під час заповнення та подання заявки на реєстрацію у конкурсі означає, що ви ознайомлені та приймаєте Умови проведення конкурсу, Політику обробки та захисту персональних даних, а також Політику повернення коштів.

За умови відміни проведення конкурсу у визначені дати з будь-яких причин (карантин, локдаун та інше) вступний внесок та заявка на участь автоматично переноситься на нову дату проведення конкурсу, яку затверджує Організаційний комітет.

У випадку якщо, особа зареєстрована для участі у конкурсі (далі - Учасник) не може бути присутнім на заході з новою датою, він може обрати для себе будь-який інший конкурс подібного формату, з тих, що будуть проведені Органіційним комітетом протягом календарного року з дня подачі заявки на конкурс, що не відбувся.

У виключних випадках Організаційний комітет залишає за собою право повернути кошти у розмірі 50 % вартості вступного внеску, за умови виконання наступних умов:
1. Особою, яка здійснила оплату вступного внеску (далі - Платник) подано власноруч підписаний письмовий запитна повернення коштів (далі - Запит) (з відповідними додатками).
2. Надано обґрунтування та підтверджуючі документи, стосовно причин, які призвели до вимоги повернення вступного внеску чи не дозволяють Учаснику прийняти участь у конкурсі.
3. Запит подано до закінчення терміну реєстрації на участь у конкурсі.
Для повернення коштів, у випадках передбачених цією Політикою, Платник повинен надіслати Запит на електронну адресу -
Термін розгляду Запиту складає 7-10 робочих днів з дати отримання Організаційним комітетом.
ЗАПИТ ПОВИНЕН МІСТИТИ:
· П.І.П. платника;
· детальне обґрунтування стосовно причин, які не дозволяють прийняти участь у конкурсі;
· реквізити рахунку на який Платник вимагає повернути кошти.
ДО ЗАПИТУ В ОБОВ’ЯЗКОВОМУ ПОРЯДКУ ДОДАЮТЬСЯ:
· оригінал документу, який підтверджує здійснення оплати вступного внеску;
· копія документів, що засвідчують особу Платника;
· у разі якщо Платник та Учасник різні особи, додатково подається письмова згода Учасника (чи його законних представників) на відміну в реєстрації для участі в конкурсі.
У випадку якщо Платник юридична особа чи фізична особа-підприємець повернення коштів здійснюється за безготівковим розрахунком, а Запит подається посадовою особою (що має право підпису) та засвідчується печаткою (якщо використовується).
ЗАПИТ НА ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ МОЖЕ БУТИ ПОДАНИЙ ВИКЛЮЧНО ПЛАТНИКОМ ВСТУПНОГО ВНЕСКУ.
ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО ВІДМОВИТИ В РОЗГЛЯДІ ЗАПИТУ У РАЗІ НЕ ВИКОНАННЯ БУДЬ-ЯКОЇ ІЗ ЗАЗНАЧЕНИХ ВИЩЕ ВИМОГ.
ПРОЦЕДУРА РОЗГЛЯДУ ЗАПИТУ
Кожен Запит розглядається індивідуально, в порядку черги. Менеджер, що займається поверненням коштів, надаватиме вам інформацію про статус розгляду вашого Запиту.
Про результати розгляду Запиту вас буде поінформовано у терміни визначні Політикою повернення коштів. У разі позитивного рішення щодо повернення коштів за результатами розгляду вашого Запиту, процес повернення коштів може зайняти до 20 робочих днів, в залежності від вашого банку та інших причин.
ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Повернення коштів здійснюється шляхом внесення Організаційним комітетом конкурсу на рахунок зазначений Платником у Запиті.
При оформленні повернення коштів може утримуватися сервісний збір або комісія банку/платіжної системи за повернення коштів, які утримуються з суми, що підлягає поверненню.
З ПОЛІТИКИ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ НЕ МОЖЕ БУТИ ВИНЯТКІВ.
МИ НАПОЛЕГЛИВО РЕКОМЕНДУЄМО ВАМ ПЕРІОДИЧНО ОЗНАЙОМЛЮВАТИСЬ З НАШОЮ ПОЛІТИКОЮ ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ І МОЖЛИВИМИ ЗМІНАМИ У НІЙ!

Вхідні квитки

Вхід для всіх слухачів безкоштовний
дует/тріо
800₴
за учасника
соло
1350₴
квартет→октет
650₴
за учасника
нонет і більше
500₴
за учасника
Як Ви будете виконувати пісню?
сайт розроблений в inhale.tech